måndag 18 januari

Hejsansvejsan,
Förlåt för väääldigt dålig uppdatering på sistonde, men jag känner att skolan tar över min fritid. Så jag lovar att det blir bättre uppdatering på helger och lov. Som sagt, skolan tar över min fritid. Då är det lätt att räkna ut att jag har pluggat efter skolan... Känner mig faktiskt väldigt duktig eftersom vi inte har någon utsatt läxa tills imorgon utan jag på eget initiativ gjorde några läxor som vi har till senare i veckan. Skolväskan bjöd på bla: matte, svenska och engelska idag. Verkligen inte de roligaste läxorna, men jag måste ju! :( Jag ska in på youtube snart och försöka hitta något roligt/bra klipp till min Majas och Annes redovisning om tobak, nästa vecka?! Förresten är det måndag idag om ni inte har missat det, känns gött att det bara är fyra dagar kvar till helgen, haha! Skämt åsido. (Ja, jag är lite trött!)

Aja, dagens outfit var verkligen ingenting att hurra över och jag har inte ens tagit någon bild... Men kanske kan klippa ihop ett litet kollage med kläderna som jag hade på mig, senare ikväll.

Ikväll är det Paradise Hotel, vilket jag absolut inte får missa! Därför får jag inte gå och lägga mig tidigt ikväll heller. Men det sköna är att morgondagen börjar med en sovmorgon, det uppskattas verkligen alltid! :)

Iochmed att jag har haft dålig uppdatering bjussar jag på en bra låt. Ni som kollar på MTV, kan inte ha undgått den. ;)
Alexandra Burke ft. Flo Rida - Bad Boys

Puss, <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Den där låten spelas hela tiden.. Börjar bli riktigt trött på den haha

2010-01-18 @ 23:52:47
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0