godkväll,

God kväll alla glada, :)
Gissa om jag blev sur när mitt internet laggade i morse, därför ni inte fick några outfit bilder eller någonting... Så det var en besviken Sofie som satte sig på bussen till skolan idag.

Men nu är jag äntligen hemma och kan blogga igen. Känner mig väldigt trött idag, men måste bannemej se Paradise Hotel idag och det är ju 22.00-23.00, så det blir ingen tidig sänggång ikväll inte.

Skola idag, as always. Väldigt skönt med sovmorgon och att sluta tidigare, det uppskattas verkligen.
Imorgon bär det av till Victoriastadion på morgonen (9.30), lunch i stan och sedan vidare till Bollhuset för att bowla. Alltså ingen vanlig skoldag och om jag har uppfattat det rätt, skulle vi sluta ganska tidigt! :D

Eftermiddagen tillbringades med Katja och Anne, sedan tog jag bussen hem ... och nu sitter jag här vid datorn. :)


Idag hade jag ett par jättesöta rosettörhängen, som jag fått av mina små söta kompisar, på mig.

Bloggar lite senare igen
Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0