försov mig,

Idag vaknade man av att Katja ringde, två timmar efter jag egentligen skulle gå upp och tio minuter innan jag skulle befinna mig på Victoriastadion. Jag hade satt klockan, men stängt av den när jag ringde och somnat om! Så fick skynda mig att klä på mig och sånt, cykla till bussen och sminka mig där. Som tur var hade jag packat min väska igårkväll. Såklart kom jag väldigt mycket försent eftersom Sandby-bussen aldrig vill passa stadsbussarnas tider... Men jag kom iallafall fram tillslut. Spelade lite squash (stavning) och badminton där, sen vidare till McDonald´s på Fäladen. Men Linneas och Annes kort funkade inte där, så jag och Katja fick ta med oss det mesta av vår mat på bussen vidare till stan där vi senare åt. Sen tog vi bussen till Bollhuset för att spela bowling. Jag förstår inte vad är det som är så himla roligt med att spela bowling?! För det första kan man inte styra klotet åt den riktning man vill, för det andra är det så drygt att vänta på sin tur och för det tredje händer det ju ingenting (bara om man får strike)? Aja, jag fick inte så bra poäng iallafall...

Påvägen till bussen hem gick vi inom stan och jag köpte ett par ljusa jeans från H&M för 199:-.


Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0