back to hell!!!

Godmorgon,
Då har man vaknat upp efter en helvetes natt, slår vad om att jag inte sov en hel timme i sträck utan att vakna!!! Typiskt att detta ska hända då man verkligen behöver all sömn man kan få. Så med andra ord vaknade jag som en zombie då klockan väckte mig klockan 6, jag snoozade vilket gjorde det lite stressigt nu på morgonen... jag måste ju hinna med min buss.

Dagen till ära tog jag några "fina" webb-bilder innan det var dags att cykla till bussen: - oredigerade & mörkt rum

Outfit :
Svart/grå jeansleggings : H&M
Linne med volang+små rundade nitar : Gina
Grå tunn kofta : H&M


Gud vad jag är tröööötttt ,

Aja, jag bloggar när jag kommer hem från skolan (om jag nu gör det).

Puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0