25 januari

Grattis till Anne, Isak och Katjas pappa som fyller år idag!!! :)

Idag är det måndag och första dagen efter helg, alltid lika tröttsamt! Skoldagen var ingen höjdare men fick sluta en halvtimme tidigare eftersom lärarna skulle på någon föreläsning eller något sånt. Efter skolan gick vi till CG och köpte tårta och sånt, sen gick vi hem till Anne och firade henne! Jag har också städat mitt rum idag!!! Så nu kan jag ta mig fram och hitta saker som jag vill hitta, väldigt praktiskt må jag säga.

Sen har jag bekräftat min gymnasieansökan, vilket var på tiden. Jag fick fylla ut med 4 andra skolor eftersom det är bäst att man har många val. Så det blev:
1. NVNV, Katedralskolan
2. NVNV, Spyken
3. NVNV, Polhem
4. NVNV, Humanus
5. NVNV, Jensen (stavning)
Som jag tidigare sagt så vill jag bara in på Katte, så kommer göra allt för att komma in!!! :D

Väldigt hoppigt inlägg, hehe !!! Men nu kommer en bildbomb med bilder på mig och lillasyster!


Puss, <3

Kommentarer
Postat av: Nöjd som ett AS

HUMANUS! lätt världens tjillaste skola, tro mig du kommer shi ångra dig om du väljer den skolan!

2010-05-28 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0