Tredje februari

Idag är jag trött så att det skriker om det!!! Så jag kommer troligtvis inte göra några fler inlägg på bloggen än detta, tyvärr. Idag var det fortsatt mycket snö (förstår inte varför det inte kan bli sommar) så Patrik körde mig till bussen, snäll som han är. Var i skolan och hade no-redovisning på morgonen. Det gick väll helt okej? Sen var det som vanligt resten av dagen. Följa Katja till Kobjer och sedan ta bussen därifrån hem. Nu sitter jag framför datorn och har lite ångest över att jag inte har pluggat någonting idag! Men om jag inte har helt fel för mig så har vi ingen läxa tills imorgon och spanskprovet är till fredag. Så har iallafall en dag till på mig att träna, som tur är.

Jag ska snart gå och lägga mig, kan inte hålla mina ögon öppna längre!
Ha det så bra alla sötnosar.
Puss, <3


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: :) tack så hemskt mycket själv!

allt är fint med mej :)

vad gör du idag+

kram

2010-02-04 @ 11:40:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0