Ingen bloggning på ett tag

Jag vet att jag inte har bloggat på ett bra tag, men har inte varit på humör. Känner att vädret och lite andra saker gör mig grymt nere. Sen har det varit väldigt mycket i skolan den sista tiden också.

Jag har iallafall fått en ny mobil. Har kvar mitt gamla nummer, men kommer få halebop snart.
En vit Samsung Gt-S230 är det iallafall.


Nu ska jag nog titta på en film eller någonting eftersom jag är väldigt trött.
Jag ska även glädja mig med att det är lov hela nästa vecka och att jag inte behöver gå upp tidigt någon dag! :D

Puss, <3

Kommentarer
Postat av: emma

hej, skulle gärna villa att du svarade, är den mobilden bra? funderar på att köpa den nämligen...:) snälla svara!

2010-02-27 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0