Andra dagen i februari och snöstorm!

Denna tisdag började med en sovmorgon, vilket inte var helt fel! Sen var jag i skolan som vanligt. Hade So-redovisning med Tekla som verkligen gick mycket bättre än förväntningarna... eller det kändes så iallafall, får väll se hur det var när betyget kommer! När jag skulle ta bussen hem så tog det fruktansvärt lång tid, mer än två timmar?! Och det brukar ta ca en timme. Anledningen till denna försening var eftersom det är typ snöstorm ute och bussen höll på att köra i diket! Som jag har sagt tidigare är jag supermegaduper trött på snö och jag går och fantiserar om sommaren hela tiden! Och nu kommer denna snöstorm, får verkligen hoppas att jag ens kommer till skolan imorgon? För jag ska ha no-redovisning om Tobak på morgonen i skolan, sen skulle vi nog också ha nån muntlig engelska sak om jag inte minns helt fel. Så kvällen kommer för min del mestadels bestå av plugg, (utöver det jag redan har skrivit om så har jag spanskprov på fredag!) Sedan ska jag också duscha och titta på finalen av Paradise Hotel, även fast jag redan vet vem som vinner så tycker jag att det är spännande.


turkiet 08

Hörs senare!
Puss, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0