jingle bell rock

Heeeej, nu är jag hemma hos mamma. Sedan förra inlägget har jag hunnit fixa med en massa låtar, packat, städat, tagit ut pengar, åkt till mamma och sist men verkligen inte minst delat ut reklam! Fyfan för det sista säger jag bara, jag fick dra reklamkärran ovanpå snön för det var så mycket snö och sen så snöade det konstant hela tiden när jag delade ut, var nära på att ge upp x antal gånger men det gjorde jag inte som tur var.

Nu sitter jag och lyssnar på en massa jullåtar och ska snart äta middag. Sen ska jag hoppa in i duschen och göra ansiktsmask och lite sånna saker. Vi hörs senare. PUSSIS

gaaaaaaaaaammal bild på mig, hur såg jag ut egentligen? Snebena hade jag iallfall, ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

något fel på snebena ELLER?

2010-12-05 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0