if i could care less ..

Duschen väntar på mig och sen är det dags att sova, är trött som tusan. Imorgon är det skola men slutar halv 2 och på eftermiddagen ska jag plugga lite och sen bara chilla. Har faktiskt inte alls mycket plugg denna veckan, förutom att jag har nationella i Matte A på torsdag förmiddag bara några timmar innan jag sticker till Thailand.

I väntan på att duschen ska bli ledig sitter jag och äter en lussebulle (lussekatt) muuums. Det är min favorit på julen när det kommer till mat. Kan livnära mig på lussebullar, frukost lunch middag och mellanmål. Det är så jäkla gott!

Men godnatt och puss på er!


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

s: åh, tack så mycket! :D

2010-12-06 @ 02:15:40
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0