jag grät för att göra dig stolt

Förlåt så jättemycket för att jag har varit usel på att blogga idag, men jag är så trött så att jag knappt kan hålla mina ögon öppna. Har pluggat och sånt ikväll också. Imorgon efter skolan ska jag hem, fixa mig och sen ska jag till Malmö. Måste plugga lite då också. På torsdag ska jag nog till Malmö igen för Oskar Linnros ska komma dit och på fredag ska jag på 40års fest. Därför kommer det bli väääldigt kass uppdatering nu dagarna framöver, hoppas ni förstår varför!

Men nu ska jag lägga mig i sängen, det lär bli en låååång dag imorgon 8.15-16.05 i skolan, men idrott och musik och massa andra krääävande ämnen. Vi hörs!

kramiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0