i will survive

HEEEEEJ! :)
Hur har er dag varit?
Min har varit mycket bättre än väntat, min klass verkar hur skön som helst och skolan känns helt rätt! Dock verkar min mentor lite förvirrad, menmen det får man väll allt leva med. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, för jag kan berätta hur mycket som helst om dagen och om alla människor, men känns inte riktigt som om det är intressant! Imorgon kastas man iallafall direkt in i verkligheten börjar 8.20 med diagnostiskt prov i matte där resultatet avgör vilken grupp man ska gå i, känns ju sådär kul när man är lite ringrostig efter ett lååångt sommarlov. Kan inte göra annat än att hålla båda tummarna hårt!

Resterande del av denna dag ska jag bara ta det lugnt, riktigt lugnt! Ska börja med att titta klart på "The sisterhood of the traveling pants 2" som jag började kolla på igår.

Vi hörs!
/ Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0