18 augusti

Godmorgon alla morgonpigga (och även ni andra).
Efter en jobbig natt är jag nu vaken, påklädd och fixad och redo att åka till skolan. (Gud vad det känns konstigt att nu efter några månader säga att man ska till skolan igen, haha.) Jag ska först åka till Katja så ska jag äta frukost och sånt med henne, sen åker vi in till stan för att sedan gå till skolan.

Just nu är jag så nervös så att jag tror att jag skulle kunna svimma vilken sekund som helst, haha! Hoppas det går över lite iallafall, inte så bra att svimma på uppropet i aulan kanske. ;)

Såhär går jag klädd idag:



Kavaj: STOCKH LM
Linne med broderier: Köpt i Grekland
Jeansleggings: H&M
Ringar: Gyldfynd och köpt i Grekland
Armband: Köpta i Indonesien, Grekland och Guldfynd
Halsband: Konfirmationspressent
+ converse


Hoppas ni alla får en fin dag och extra mycket lycka till till alla er, som precis som jag, börjar gymnasiet idag!
BAMSEKRAMAR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt om man fick åka till Grekland. =)

2010-08-18 @ 19:36:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0